مصاحبه آرشیو خبر ها
شاگردان من لیاقت این پیروزی و افتخار را دارند

شاگردان من لیاقت این پیروزی و افتخار را دارند

یووه در بازی که بدلیل حساسیت و غیبت برخی از بازیکنان، خیلی زیبا و چشم نواز دنبال نشد توانست با تک گل پیروزی بخش زاتزا ناپولی را شکست دهد تا حالا با 1 امتیاز بیشتر نسبت به ناپلی ها در صدر جدول باشد.

 

ماسیمیلیانو آلگری در پایان این بازی در مورد این دیدار حساس و صدرنشینی یووه گفت:

 

این واقعا یک دیدار حساس و سخت برای ما بود. دو تیم اول و دوم مقابل هم قرار گرفتند که هر دو بازی دشواری را سپری کردند اما خوشحالم که در نهایت این ما بودیم که توانستیم برنده شویم. ما اکنون توانستیم قدرت خودمان را نشان دهیم، آن هم مقابل تیمی که بسیار خوب نتیجه گرفته. با کادری قوی و بازیکنانی عالی که همه برای موفقیت تلاش می کنند ولی ما نمی خواستیم چیزی را از دست بدهیم اگرچه بازی بسیار پیچیده و سخت دنبال شد.

 

آلگری ادامه داد:

 

ما بازی تاکتیکی را بردنده شدیم، ناپولی بازی بسیار خوبی انجام داد و هر دو تیم ثابت کردند که شایسته حضور در این رتبه هستند. باید بگویم که ما تقریباً هیچ موقعیتی را بجز فرصتی که بونوچی دروازه مان را نجات داد به حریف ندادیم. به هر حال بازی مقابل ناپولی سخت است، ما در بازی رفت هم می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم ولی در این بازی از هیچ چیزی عقب نکشیدیم و می دانستیم که این امتیاز برای ما چقدر مهم است.

 

بازی در دقایقی گره خورده بود؟

 

بله، زیرا هر دو تیم بخوبی هم را می شناختند و نمی خواستند که دچار اشتباه شوند. ما نفراتی را در اختیار نداشتیم که مهم بودند اما بازیکنانی که جانشین شدند هم بسیار خوب بازی کردند. در دقایقی ضریب اشتباهات بالا بود و این می تواند بدلیل حساسیت و فشار زیاد بازی باشد. هم ما و هم ناپولی در این فصل بهترین بازی ها را انجام دادیم، با احترام به همه تیم ها اما عملکرد دو تیم مشخص است. هر دو تیم می خواستند که حداقل اشتباه را داشته باشند و این کمی روند بازی را کند می کرد.

 

عملکرد یووه؟

 

بازیکنان من لیاقت خودشان را نشان داند، همه با هم برای پیروزی تلاش کردند و خیلی خوب موفق شدند. پیروز شدن مقابل ناپولی آسان نیست. آن ها بهترین خط حمله را دارند ولی ما اجازه فرصت سازی به آن ها را ندادیم. فکر می کنم که امشب شب خوبی برای مدافعین من بود و البته کل تیم که در دفاع از دروازه نقش داشتند. آزمون سختی بود برای اینکه ثابت کنیم خوب هستیم و شاگردانم لیاقتشان را برای قهرمانی نشان دهند. هنوز هم بازی های زیادی مانده اما این از نظر روحی و روانی برای ما مهم بود و باعث روحیه و اعتماد به نفس شد.

 

یووه کمی دیر بیدار شد..

 

تا آخرین لحظه تلاش کردیم، این مقابل ناپولی سخت است اما ما سعی کردیم و تغییراتی هم دادیم. از سوی دیگر موقعیتی هم به حریف ندادیم و بیشتر در حمله بودیم. ناپولی در دفاع بسیار خوب جمع میشد و این برای ما کار را سخت می کرد. ما می دانستیم که ناپولی این تاکتیک را دارد که بلافاصله بعد از گرفتن توپ، مهاجمین را در فضای پشت دفاع ما صاحب موقعیت می کند. ما بخوبی فاصله بین خطوط را حفظ کردیم و اجازه این کار را در بیشتر صحنه ها ندادیم و در یک صحنه هم بونوچی بخوبی توپ را برگرداند.

 

وضعیت بونوچی؟

 

او دچار ضربه شده ولی چیزی مشخص نیست، باید وضعیت او بررسی شود تا ببینیم که می توانیم مقابل بولونیا او را داشته باشیم یا خیر.

 

مثل بازی دربی، دیبالا بیرون رفت و الکس ساندرو آمد...

 

این یک تعویض تاکتیکی بود، دیبالا خسته شده بود و نیاز به استراحت داشت. از طرف دیگر الکس ساندرو در فاز هجومی خوب است و توانست هم موثر باشد، من برای زاتزا هم خوشحالم و به او تبریک می گویم برای گلی که بثمر رساند.

 

بازی با بایرن و تاکتیک شما؟

 

از الان نمی توان در مورد این بازی گفت، حالا بازی بولونیا را در پش داریم و باید به آن فکر کنیم. اما تاکتیک ما برای هر بازی چیز ثابتی است، آن هم تلاش برای پیروز شدن.

 

سرمربی یووه در پایان گفت:

 

مهم برای ما مدیریت بازی و گرفتن 3 امتیاز بود. شاید لازم است که در دقایقی مقابل ناپولی که بسیار با سرعت بازی می کند، ریتم را کُند کنید و بازی را مدیریت کنید و یا فقط توپ ها را قطع کنید. خط حمله ناپولی خطرناک بود و ما این را می دانستیم و با قدرت هم کنترلش کردیم. این تیم پیشرفت عالی داشته و متوازن تر از قبل عمل می کند و تکرار می کنم که شایستگی این پیروزی را داشتیم. این 15 پیروزی متوالی برای ما افتخار بزرگی است و برای شاگردانم است که لیاقتش را دارند و در حال انجام بازی هایی عالی هستند ولی هنوز چیزی برای ما تمام نشده همانطور که ناپولی و سایر تیم ها هم در 13 بازی آینده شانس موفقیت را دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: